مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-06سياسي

هشدار نماینده اراک در خصوص پروژه 8100 واحدی مسکن این شهر


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پروژه 8100 واحدی اراک ظرف زمان خود به نتیجه نرسد در آینده مشکلات جدی به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن آصفری ظهر سه شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جلسه شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت: متأسفانه پروژه 8100 واحدی اراک پیشرفت خوبی ندارد و تعداد کارگران فعال در این پروژه کم و تعداد مهندسین و قلم به دستان در این پروژه زیاد است اما کارگران کم هستند و حتی برخی کارگران به گفته خودشان 4 ماه حقوق معوق دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت کیسون 2 هزار واحد را متعهد شده است، گفت: نیاز است توجه ویژه به این پروژه انجام شود چراکه مسکن یکی از مهمترین وعده های دولت سیزدهم است.

وی تاکید کرد: اگر این پروژه به نتیجه نرسد علیرغم تلاش های صورت گرفته دولت در استان مشکلات جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد و لذا برای پیمانکاران بازه زمانی تعریف و هر 2 هفته یکبار شورای مسکن برگزار شود.

آصفری افزود: اگر پیمانکار به تعهدات عمل نمی کند باید خلع ید شود، مردم هر هفته معترض هستند و این مهم باید بررسی و رفع شود و مراجعین زیادی برای این پروژه مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده اراک در خصوص پروژه 8100 واحدی مسکن این شهر

هشدار نماینده اراک در خصوص پروژه 8100 واحدی مسکن این شهر